تغییر روش کسر مالیات بر ارزش افزوده سیم‎کارت همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 124
نویسنده : سیم کارت

خرید سیم کارت‌ و فروش سیم کارت های اعتباری در سالهای اخیر مورد توجه ویژه مشترکین همراه اول بوده است ، چرا که افراد می‌توانند بر اساس میزان مصرف خود، سیم کارت را شارژ کنند. اگر مشترک سیم کارت‌ های اعتباری هستید، می‌دانید که در زمان خرید شارژ مقداری از مبلغ از شارژ کاربران سیمکارت های اعتباری همراه اول (9 درصد از میزان شارژ)، عنوان مالیات بر ارزش افزوده کسر میشد. ولی اکنون طبق خبرهای رسیده از شرکت ارتباطات سیار شیوه کسر این مالیات تغییر کرده است به این  در ابتدای ثبت کارت شارژ، تمام رقم درج شده روی کارت شارژ به سیم کارت منتقل خواهد شد. همراه اول علت این تغییر را «مشتری مداری و توجه بیشتر به حقوق مصرف کننده» عنوان کرده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار در بیانیه ای موضوع را اعلام کرده است:

"در راستای مشتری مداری و توجه بیشتر به حقوق مصرف کننده، کسر مالیات بر ارزش افزوده شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول به جای زمان خرید، در هنگام مصرف شارژ صورت می گیرد. بر این اساس، از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه روال کسر مالیات ۹ درصدی ارزش افزوده شارژ برای مشترکین اعتباری اپراتور اول تغییر می کند و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده که تاکنون در هنگام خرید شارژ از مشترک کسر می شد، در زمان مصرف شارژ کسر شده و هنگام خرید تمام مبلغ شارژ خریداری شده به حساب مشترک منظور می شود."

به عنوان نمومنه با خرید شارژ 2 هزار تومانی، دیگر مبلغ کمتری از این مقدار در شارژ پولی سیم کارت مشترک لحاظ نخواهد شد و هزینه اضافه‌ای که برای خرید آن از فرد دریافت می‌شد، در صورت مصرف شارژ از اعتبار کم می‌شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Simkart و آدرس simkartii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com